[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 7، شماره 71 و 72 - ( مهر و آبان 1386 ) ::
جلد 7 شماره 71 و 72 صفحات 15-25 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی ریسکهای موجود در ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان بانکها در بانکداری الکترونیک
شبنم دوستی* ، علیرضا نیکبخت، علی عامری
چکیده:   (5749 مشاهده)
امروزه بانکها به صنعت پردازش اطلاعات تبدیل شده‌اند. رویکردهای مختلف بانکداری الکترونیک در جهان با نامهای مختلفی ارائه می‌شوند که مهم‌‌ترین آنها بانکداری اینترنتی، بانکداری مبتنی بر شبکه‌های اداره شده، بانکداری تلفنی، بانکداری خانگی، انجام امور بانکی از طریق دستگاههای خودپرداز و نظایر آنهاست. در این مقاله رهنمودها و دستورالعملهایی در خصوص شناسایی و کنترل ریسکهای موجود در فعالیتهای بانکداری الکترونیکی ارائه شده است.
واژه‌های کلیدی: بانکداری الکترونیک، خدمات الکترونیکی، ریسک
متن کامل [PDF 159 kb]   (1183 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۱/۶/۲۰
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


دوستی شبنم، نیکبخت علیرضا، عامری علی. بررسی ریسکهای موجود در ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان بانکها در بانکداری الکترونیک. مجله اقتصادي (دوماهنامه بررسي مسائل و سياستهاي اقتصادي). 1386; 7 (71 و 72) :15-25

URL: http://ejip.ir/article-1-317-fa.html



دوره 7، شماره 71 و 72 - ( مهر و آبان 1386 ) برگشت به فهرست نسخه ها
مجله اقتصادی- ماهنامه بررسی مسایل و سیاستهای اقتصادی Monthly Quarterly Journal of Economic Research and Policies
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3781