بررسی آثار تجارت الکترونیک بر بهبود نظام مدیریتی در ایران
|
غلامعلی طبرسا*، نرگس آهنگر |
|
|
چکیده: (14418 مشاهده) |
پدیده تجارت الکترونیک یکی از بحثهای مهم در دنیای امروز است. این نوع از تجارت به دلیل مزایای بسیاری که در زمینههای مختلف دارد، مورد توجه بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه قرار گرفته است. در این مقاله، ابتدا تعاریف مختلف تجارت الکترونیک ارائه و تأثیر این نوع تجارت بر نظام مدیریتی مطرح میشود، سپس موانع بهکارگیری این نوع تجارت مورد بررسی قرار میگیرد. در پایان نیز پیشنهادهایی برای نهادینه کردن تجارت الکترونیک و حذف موانع اجرایی آن در کشور ذکر میشود.
|
|
واژههای کلیدی: تجارت الکترونیک، تجارت سنتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، جهانی شدن، مزیت نسبی |
|
متن کامل [PDF 172 kb]
(1760 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى
|
|
|
|
|
ارسال نظر درباره این مقاله |
|
|